wtorek, 4 czerwca 2013

Przepraszam

Tak jak w tytule chcę was bardzo przeprosić, że rozdziały na blogu nie pojawiają się ostatnio regularnie ale niestety moje plany weekendowe, żeby napisać chociaż dwa nowe rozdziały nie wypaliły z powodu komunii mojego młodszego brata:( Miałam też plan dodać coś w ciągu tygodnia ale to niestety też się nie uda ponieważ mam 3 bardzo ważne sprawdziany od których zależy czy będę miała nowy telefon na koniec roku i jeszcze do tego festyn w tą niedzielę w którym również biorę udział i muszę się jakoś przygotować potem wycieczka na warsztaty chemiczne i na to wychodzi, że nie będę miała nawet czasu żeby usiąść i cokolwiek nabazgrać. Chyba mnie rozumiecie. Przynajmniej mam taką nadzieję. 
Postaram się dodać cokolwiek w tą sobotę ale też nie obiecuje.
Chcę wam jeszcze złożyć spóźnione życzenia na Dzień Dziecka:*
A więc wszystkiego najlepszego kochani i jak to mi powiedział Ksiądz (wiem dziwne) każdy z nas jest dzieckiem nie zależnie od wieku. Tak więc Dzień Dziecka to nie tylko święto dla małych dzieci ale także dla 16, 18, czy np 30 latków. 
Jeszcze raz wszystkiego najlepszego, pisarkom życzę weny i mam nadzieję że prezenty były dobre tak jak mój który sobie sama wybrałam:)

Do przeczytania <33

1 komentarz:

  1. Koleżanka poleciła mi tego bloga,więc co-zajrzałam sobie. Pochłonęłam trzy rozdziały ,które miałaś i doczekałam się czwartego *.* Mimo,że to początek to zapowiada sie obiecująco i nie ma zadatków na kolejną :nudną historię" c: Jedyne to to,że krótkie,ale sama piszę takie krótkie więc co ja się wymądrzam xD Zaobserwuję <3
    Czekam na CD,pozdrawiam i zapraszam na swojego bloga o Justinie Bieberze (jeżeli go nie lubisz to może się przekonasz,bo nie jest sławny i ma zupełnie inny charakter) na którym pojawił się rozdział 3 :) Mam nadzieję,że zaobserwujesz i szczerze skomentujesz ;**
    http://dirty-romance.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń