niedziela, 7 kwietnia 2013

Hej:*
Chciałam was najpierw bardzo, bardzo, bardzo przeprosić za to, że jeszcze nie pojawił się nowy rozdział. Wiem, że powinien być tu już w piątek ale niestety nawet go nie zaczęłam, nie miałam ostatnio czasu by nad nim myśleć. Ponieważ najpierw siedziałam nad pisaniem na konkurs, a potem nad bohaterami. No właśnie może jak niektóre z was zauważyły blog zaczyna powoli się zmieniać. Jakiś czas temu zmieniłam trochę wygląd bloga. Pojawiły się też nowe zakładki Bohaterowie i Spam zapraszam serdecznie żeby tam zajrzeć. 
Chciałam też wam podziękować za komentarze. One mnie chyba najbardziej motywują i sprawiają tak wielką przyjemność, no i jeszcze ta liczba wyświetleń jest ich już ponad 700. Zakładając tego bloga nie pomyślała bym nigdy że będzie ich aż tyle.
Jeszcze raz przepraszam oraz dziękuje, że czytać <3 
Uwielbiam was wszystkich<3

A rozdział może jeszcze pojawi się jutro ale niczego nie obiecuję.


Pozdrawiam  Andzia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz